11 Haziran 2012 Pazartesi

Lida ile Yeni Umutlar

Hayatınız boyunca diyet yaparak kilo veremezsiniz. Mutlaka ek takviye almalısınız. Öncelikle lida form kapsüllerini denemelisiniz. Orjinal lida kapsülleri sayesinde istediğiniz fiziğe kısa zaman içerisinde kavuşacaksınız. Kilo problemlerine karşı en etkili çözüm yolu kesinlikle lida form kapsülleridir.Sağlıksız ve fazla kiloya hızlı çözüm kesinlikle lida kapsülleridir. Orjinal lida kapsülleri sayesinde fazlalıklarınızdan kurtulacaksınız. Mutlaka lida kapsüllerini denemelisiniz.  “sadece c vitaminiyle olmadı. Sağlıklı bir yaşam tarzım var: sağlıklı beslenirim, egzersiz yaparım ve aşırıya kaçmam.Ama yılda birkaç kez beni süründüren boğaz ağrısı ve gribe karşı bir üstünlük kazandım. C vitamini almaya başladığımdan beri üç dört defa boğazım ağrır gibi oldu ama sonra hepsi gitti. Son dört yıldır oldukça stresliydim;Boşanmaya karar verdim, kızlarım üniversite için uzağa gitti, annem öldü. Vitaminlerime, annemin bana verdiği hediyeye güvendim. Güzel bir mirastır. Kızlarıysa c vitamini almıyor. “kırk yıla kadar ilaç dolaplarında büyük bir şişe c vitamini bulunacağından emin olacağım” diyor.2003 yılında ulusal sağlık enstitüsü, linus pauling enstitüsü’nü (lpı) alternatif ve tamamlayıcı tıp alanında bir mükemmellik merkezi olarak tasarladı. (ülkede sadece birkaç tane böyle merkez var.) Enstitü, brokoliden, sarımsağa kadar çeşidi besinler; vitamin ve mineraltakviyeleri üzerine çalışmalar yapıp yayınlıyor.

0 yorum:

Yorum Gönder